Valoarea morala a marketing-ului

imageIeri am avut o dispută pe Facebook referitoare la inițiativa Paginii de Media de a publica lista sponsorilor la cea mai mizerabilă emisiune din ultima vreme, unde o doamnă bolnavă psihic a fost umilită și batjocorită sub privirile a 1,8 milioane români (dacă vă întrebați cum de au intrat toți cretinii și corupții în Parlament, întrebați-vă ce au votat cei 1,8 milioane telespectatori). O adevărată listă de nume se înșiră acolo, nume care au susținut DIRECT mizeria de la Antena 1: Eubiotic, Nutline, Dero, Vitamax, Colgate, Whiskas, Urinal Akut, Dolce Sport, Oscillococcinum, Avon, Exoderil, Omniasig, M&M, Acc 600, Doncafe, Provident, L’Oreal. Precum puteți vedea, majoritatea multinaționale care au Group Marketing Manageri care pun pariu că habar nu au ce fac mândrele echipe de marketing ale subsidiarelor.

Disputa pe care am avut-o pe Facebook a inclus păreri precum

  • „adica daca tu vinzi dero si audienta emisiunii e de peste un milion de gospodine preferi, totusi, sa nu’ti spui spotul acolo ci la emisiunea profesionistii de la tvr ”
  • „cred ca depinde de importanta pozitionarii brandului. Daca faci reclama la Bvlgari s-ar putea sa te intereseze cu cine te asociezi (indirect). Daca vizi dero si pasta de dinti te intereseaza ca publicul tau tinta sa iti perceapa mesajul. Ne place sau nu majoritatea oamenilor se uita la prostii de genul acesta….nu poti sa ii ignori din targetul tau de vanzari (si nu cred ca cineva face asta undeva in lume).”
  • „altfel, iertare, dero e pentru gospodine. acces direct, de asemenea. nu poti sa ignori doua milioane audienta. cinic? de acord”

Așa-i că la prima vedere sunteți de acord cu ele? Merge exact pe „du-te cu mesajul acolo unde îți sunt clienții” și pe clasicul „asta este piața, ce să-i faci?”. Însă aici părerile noastre vor fi divergente. Să mă explic. Nu uităm definiția marketing-ului:

„Marketing is the management process responsible for identifying, anticipating and satisfying customer requirements profitably

Dragii mei marketeri, cei care ați girat și ați susținut inserturi în mizeria de emisiune de mai sus, oameni de prin agenții cu „ștaif” dar cu maturitate de infant de doi ani, pasionați de marketing, studenți care vor intra în pâine prin agenții și prin multinaționale, luați de învățați! Ați citit PROST definiția marketing-ului. Respectiv din definiția de mai sus voi ați luat partea cu identifying și satisfying, și cam acolo ați rămas. La asta vă pricepeți: „ce vrea piața” (de aici și mizeria aia care îmi dă fiori pe piață de câte ori o aud „asta este piața, ce vrei”) și „ce dau pieții ca să o satisfac” (și de aici „trebuie să am CEL MAI BUN PREȚ DIN PIAȚĂ”). Ce uitați voi sunt cele mai importante componente ale acestei meserii: „anticipating” și „profitably”.

„Anticipating” înseamnă să și educi piața. Anticiparea nu înseamnă a ghici, ci a te implica în generarea de customer demand, în a-ți educa piața să facă achiziții și decizii într-un mod mai inteligent. Dragi marketeri, spuneți-mi vă rog VALOARE EDUCATIVĂ a susținerii unei emisiuni jignitoare și umilitoare pentru clienții voștri. Serios, spuneți-mi cum veți altera comportamentul clienților voștri. Omniasig, spune-mi cum potențialii clienți care se vor uita la săraca femeie bolnavă psihic vor năvăli să încheie asigurări. Doncafe, spune-mi te rog cum băutorii pasionați de cafea vor năvăli să bea Doncafe după ce se vor uita la ce îi iese bietei femei pe ureche. Vreți să vă duceți clienții într-o zonă în care să fac upsell și cross-sell dar investiți banii de marketing în prostirea clienților voștri. Care obișnuiți cu mizeria vor cumpăra ghici ce? MIZERIE. Și aici trecem la…

Profit. Cei 1,8 milioane de obsedați care s-au uitat la emisiunea cu umilirea fac achiziții MIZERABILE. Vor cumpăra cel mai bun detergent căci „merge și-așa”, nu vor face asigurare că „ne ajută Cel De Sus”, vor bea cafea ieftină că „ce dreacu, cafea este”. A, da, vor face și achiziții scumpe, dar cu care se pot FĂLI. Cu detergentul, parfumul Avon, cafeaua, mâncarea de pisici nu te poți FĂLI. Și a dracu dacă văd vreun brand „de fală”.

Am spus acum mulți ani că nu voi accepta investiții ale banilor de marketing girați de mine în vreo astfel de mizerie, fie print, fie TV, fie online. La fiecare campanie online personal am scos din lista de sute de site-uri acelea care erau cancanoide sau pline de mizerii (ok, acum știți unde să dați cu roșiile); și nu am făcut-o de frica headquarter-ului, ci din cauza educației pe care o am; pur și simplu NU M-AȘ PUTEA UITA DIMINEAȚA ÎN OGLINDĂ dacă aș susține mizerii de genul emisiunii de mai sus (dacă vă apucați să îmi săpați totuși trecutul, sunt curios ce găsiți pe acolo).

Voi marketeri de multinaționale cum vă puteți uita în oglindă știind ce mizerii ați susținut? Credeți că Excel-urile cu sell-out-urile vă parfumează și vă acoperă mirosul care v-a îmbibat imaginea în piață?

Comments

  1. says

    E super când putem face pe lupul moralist cu alții, nu?

    Bănuiesc că implicarea IE9 și a Microsoft în sponsorizarea turului aproape inutil al României făcut de Visurât acum un an nu se încadrează la “sponsorizăm mizerii”, nu? Doar omul este o persoană responsabilă, care nu scrie articole idioate fără să se documenteze, nu înjură fără să gândească și întotdeauna se gândește la repercusiunile faptelor lui. NOT!

  2. says

    Am citit articolul pe sarite, mai ales prin prizma faptului ca de cele mai multe ori spui lucruri interesante si misto pe aici. Cu toate acestea mi-a fost foarte greu sa inteleg problema, sau nu am vrut sa o inteleg mai bine zis, pentru ca nu am idee ce scandal s-a mai intamplat pe la tv, in afara de Discovery Science nu urmaresc (nici macar restul canalelor Discovery) si nici nu sunt foarte incantat sa citesc pe bloguri mizerile de la tv.

    Caut sa raman in lumea mea si sa nu vad astfel de mizerii, si sincer as prefera sa nu mi le reaminteasca cineva pe bloguri. Mai ales ca de la tine astept povesti super super faine de prin locatile unde calatoresti, chestii de tehnologie dar si de marketing dar in directia de marketing pozitiv, si nu ce face Antena 3 sau alte mizerii numite posturi de tv.

    Nu era mai fain sa imi spui chestile de marketing care ti-au placut in timpul Super Bowl ? De exemplu.

  3. goldy says

    eu cred ca si aici e ca-n politica, sunt 100 de cumparatori care cumpara oricum un produs si nu se uit la emisiune, iar cei 100 de cumparatori sunt multumiti de produs si il recomanda altor 50, iar in final dupa ce se difuzeaza emisiunea se mai castiga vreo 10 cumparatori(nesemnificativ) si urmeaza rezultatele campaniei…. inainte de campanie aveam 100 de cumparatori, din cei 100, 20 au fost nemultumiti si au facut reclama negativa dupa care am venit noi cu solutia, am finantat emisiunea lui x la care se uita (asistatii sociali, pensionarii fara dorinta de munca si copiii iesiti de la ore) 1.8 de gospodine din care am mai castigat 80 de clienti, campania a fost superba practic ne-am dublat clientii :))) De ce rad?… pai in final oricum cumparau 150 fara nici o bataie de cap. Doar reclamele din ziare la Electrica, E-on erau mai stupide… de parca un consumator de dero isi alege in functie de reclamele la TV detergentul … in final poate o sa-l testeze, dar cu siguranta nu o sa plateasca 12lei pe 1kg de dero daca poate sa cumpere de 10 lei 4 pungute de 250grame de dero. La fel si cu medicamentele… nu stiu cati dintre noi merg la farmacie sa cumpere medicamentul x ca a vazut la TV ca e bun… sau alte exemple. PS> Daca ar fi facuta o statistica corecta a influentei publicitatii de la TV, ziare sunt aproape convins ca multe televiziuni ar emite 2 ore pe zi ca pe vremea lui Ceausescu… la cata mizerie e la TV cine se mai uita, doar cei care n-au de munca sau de ales (iar aceia nu-si permit dero cu 10 lei kg in detrimentul celui cu 3 lei kg, aceia nu inteleg oricum diferenta dintre whiskas si resturile de mancare din casa, nu au bani de asigurari de viata si multe altele) … practic investesti 100k euro in publicitate ca sa castigi 10k in final… buna afacerea 😀 foarte buna!

  4. goldy says

    am uitat sa spun ca de fapt cei 10 clienti castigati au sa spuna fiecare la cel putin 1000 de oameni cat de bun e noul detergent, cel putin cate 1000 :)))

  5. says

    Oho hooo! Ce articol! Acum m-ai făcut curios să aflu ce s-a întâmplat, că nu știam. Oare după acest val de antipatie se va schimba ceva în formatul acelei emisiuni? Sau dimpotrivă va crește audiența, publicul auzind de scandal și urmărind curios urmarea?

  6. Andreea says

    Ma intreb daca din departamentul de Marketing al unei companii de tipul celor care au investit in emisiune (al caror target, din pacate, sunt romanii ce se uita la acest tip de emisiune.. asa cum or fi ei) ati avea aceeasi parere. Sa aveti simt etic dincolo de cifre de audienta. Dincolo de HQ.

  7. says

    @Haotik: vezi faza cu anticiparea.
    @Andreea: vezi penultimul paragraf; în ciuda cifrelor/tirajelor/traficului online nu am investit unde nu am simțit că fac o diferență.

  8. zugu says

    Esti amuzant, chiar ai senzatia ca exista o datorie sfanta a companiilor sa-si educe cumparatorii, sa le faca morala, sa le spuna ce e bine si ce e rau etc.

    Firmele astea mari stiu de un singur lucru: de frica. Adica de bani. Cand li se inchide robinetul cu bani sau cand este perceput acest risc, abia atunci se pune ceva in miscare. Vrei sa ii afectezi? Promoveaza un boicot, fa-i sa iasa cu comunicate de presa in care se jura pe familie ca nu vor mai cumpara publicitate la emisiunile alea never ever. Numai asa s-ar schimba ceva.

    A, ca asa ceva e imposibil, tinand cont ca numanui nu-i pasa in tara asta, pentru ca asa e romanul in fibra lui, prost, delasator si nepasator – asta e alta poveste.

    In concluzie, daca un boicot e imposibil de pus in miscare, articolul tau de doi bani e cu atat mai ineficient.

  9. says

    Ti-am vazut articolul la zoso pe blog. Ma gandeam ca sa vezi acum ce sursa bun de informare gasesc. Cand colo…
    Tu esti un TVR pe langa PRO TV, un TRV 2 pe langa Antena 1. Eu vrea sa imi promovez produsele si sa vand, nu ma intereseaza ca altii mor in strada pentru ca le-am luat casa. Pentru ca eu sa fiu mai bogat, trebuie sa fie cel putin altul mai sarac.
    Nu educi pe cel educat sa faca bani.Si FACE!

  10. says

    @eugen primul cred ca nu faci diferenta intre barfa si sport. Nu stiu cum ai luat bacalaureatul sincer…
    Foarte tare articolul!

    Sincer educatia clientilor este unica sansa sa schimbi ceva in tara asta…putin cate puitin si in final ii educi si la gustul politicii..apoi se va schimba ceva in tara…

  11. says

    @Zugu: nu chiar. Nu în epoca 2.0
    @vipe: sorry că te-am dezamăgit. Dar nu ai citit atent. Deci și tu m-ai dezamăgit :). Poanta este tocmai că prin astfel de emisiuni NU VINZI.

  12. says

    comentariul lui Haotik:

    Nu stiu despre ce se vorbeste aici, in principiu nu inteleg, dar ma bag in seama si eu, doar e un link in plus la indexare pe un subiect cu serps ridicat. pai nu?

  13. NOBI says

    Nu mai urmăresc de mult genul acela de emisiuni mizere și mai ales acea emisiune unde o blonda oripilează bunul simt și inteligenta.
    E îngrijorătoare acea cifra potrivit cu care 1,8 milioane de romani ar privi emisiunea respectiva.
    Acest lucru, dacă este adevarat, e de natura poate sa explice de ce Romania se afla la coada Europei.
    Si poate tot acest lucru explica și de ce nu au importanta valorile umane, ci doar banii, inclusiv pentru marketeri.
    Frumos articol si atât de trista si situația!

  14. Bebe says

    Banul dicteaza si face legea ! marketingul, nu are morala !

    trist este ca exista audienta asa mare la asemenea emisiune si tot trist este ca se face publicitate pentru asemenea emisiuni.

  15. Camelia says

    Este trist ca 1.8 mil de romani se uita la asa ceva…si pun pariu ca din acest acest procent fac parte cei care ne muta nasul in metrou …asa ca reclama nu a avut efect.

  16. Radu says

    Salut Tudor. E prima data cand iti citesc blogul, deoarece, din pacate, pana acum nu stiam de el :).
    Sunt in principiu foarte de acord cu ceea ce spui si cred ca ar merita facuta o discutie legata de modul in care marketeri isi duc la indeplinire “obligatiile de serviciu”.
    Intr-adevar multi dintre noi, in special in multi nationale cu branduri deja arhi cunoscute ne focusam mai mult pe identifying si satisfying si mult mai putin ne preocupam de anticipare. Am un exemplu clar dintr-o intalnire de astazi.
    Insa, in acest caz punctual, al reclamelor difuzate in calupurile publicitare ale emisiunii in chestiune, cred ca exista cateva nuante care trebuie luate in considerare.
    Mai mult ca sigur ca achizitia spatiului publicitar s-a facut de catre o agentie de media.
    Aceasta cumpara pe baza briefului clientului care se poate sa fie focusat pe top of mind awareness.
    Astfel ei au cumparat puncte de audienta fata de un anume grup tinta (in limita bugetului).
    Mixul media al cuiva precum Dero este extrem de variat, focusat pe frecventa, asa ca agentia de media a optimizat bugetul pentru a atinge cel mai mare indice de frecventa fata de targetulu clientului. Dero, nutline etc cu siguranta nu au cerut expres sa fie prezenti in aceasta emisiune si, desi nu e foarte proffesional, s-ar putea ca mktg managerul sa nu stie ca e acolo. (Cu siguranta a primit un media plan, insa unii se uita la el ca la desene animate :)).
    Daca era vorba de Product Placement insa era mult mai grav, deoarece acel tip de promovare arata ca brandul crede ca emisiunea il reprezinta complet si e in consonanta cu valorile sale.
    Sunt insa de acord ca marketeri trebuie sa si educe si cred ca mai multe branduri ar trebui sa ia atitudine precum cei de la Avon si sa ceara agentiilor de media sa nu le mai cumpere spoturi acolo.

  17. windowsuser says

    Suna foarte bine ce spui tu aici Tudor si ai perfecta dreptate, partea amuzanta e faptul ca inclusiv Microsoft si-a promovat produse pe blogul lui Vali Petcu, Vali Petcu care acum cativa ani era adminul celui mai mare tracker de torrente. Da, intre timp a renuntat, dar oricum e amuzant sa-ti produsele prin intermediul celui care pana mai ieri ti le pirata, asta in conditiile in care Microsoft, chipurile, lupta impotriva pirateriei. Stiu, stiu, in cazul in care-mi vei aproba comentariul, desi ma indoiesc c-o vei face, vei gasi scuze si explicatii. Ei bine, exact acelasi aceleasi explicatii le-ar oferi si-un reprezentant al companiilor pe care le-ai amintit tu in articol.

  18. says

    @windowsuser: precum spui, între timp situația s-a schimbat. Oamenii se schimbă. Oamenii schimbă. Asta vreau și eu, sau măcar încerc: să schimb. Uneori reușesc, alteori nu.

  19. windowsuser says

    Ah, deci asta era. Bine, e-n regula ca unii sa scrie pe bloguri impotriva accesului a userilor simpli catre vplay in timp ce fac recenzii la filme pe care nu le poti viziona in mod legal in romania, si care culmea, exact atunci au aparut pe torrente. La fel cum Microsoft isi poate promova produsele prin intermediul unuia care in urma cu 2-3 le pirata produsele, dar e-n regula, intre timp nu mai e admin pe site-ul de torrente, acum e un simplu user. M-am lamurit. Sau poate ca nu conteaza trecutul omului si poate ca totul paleste in fata unei amicitii sau a unei prietenii. Ce zici?

  20. says

    Eram la munca atunci cand am citit si am citit asa intr-o fuga de ochi celor din jur. Dar cred ca am prins esentialul. Sa zicem ca nu vinzi, dar nu mai stiu pe unde m-am informat de o treaba: Vodafone nu mai are nevoie de reclama dar totusi isi face!
    Poate acum intelegi ce vreau sa zic.

  21. groovee says

    @Radu: product placement ca folosirea de Colgate, atunci cand dupa cateva ore, animalul isi spala coltii in direct la mizeria aia de emisiune prezentata de Capatos?

  22. Emil says

    “identifying, anticipating and satisfying customer requirements”? Sunt sincer curios cum e treaba cu algoritmii parcursi de marketingu’ lu Peste de la grupul Pro când s-au apucat să îl transforme pe căcăreaza naţională Becali în Star Media. Putin offtopic, dar nu cu mult. Mie, cand o vad pe vita aia de genul feminin (ca sa nu-i spun vaca…) de la stirile sportive Pro TV, si acum mi se intoarce stomacul pe dos. Customer requirements…

  23. says

    Unul dintre aspectele triste ale acestei povesti tine mai degraba de unele atitudini. Reflexul este “nu se va schimba nimic”, “asa e-n Romania”, “atat timp cat fac bani, nu-i intereseaza” etc.

    De fapt, multe lucruri se pot urni asa, daca nu chiar schimba. Acum a existat reactie, e posibil sa mai existe si data viitoare, poatele unele chiar mai puternice.

    Apoi, desi subiectul este important, putini dintre cei care-l comenteaza au rabdare sa citeasca atent diversele abordari ale sale. Inclusiv aici exista comentarii care au fost postate fara ca autorii sa fi citit textul de fata.

    In fine, eu cred ca se fac progrese in ceea ce priveste modul in care-s percepute diverse fenomene media, poate nu suficient de rapide. In timp, probabil ca va exista o segmentare mai limpede a publicurilor, inclusiv pentru agentii si clienti publicitari.

  24. Alina says

    Din ce am citit eu aici am tras o concluzie clara…. te-ai numarat printre cei 1,8 milioane de oameni in care arunci/scuipi/si-multe-alte-metafore… Cei care critica sunt marea masa a consumatorilor, oameni care se tavalesc atat de mult sa auda cineva cand spun “Vai, unde s-a ajuns!” cu scopul de a fi cel care “Stie mai bine”. Paradoxal si tu ai dezbatut un subiect (sub moralitatea ta de om care se uita in oglinda) atat de gustat de muritorii pe care pretinzi ca vrei sa ii educi si bineinteles ca orice blogger/pseudo-formator-de-opinii, ai asteptat reactii! La fel de paradoxal ca si comentariul meu de altfel…..

  25. din public says

    Ref la “nu vor face asigurare că „ne ajută Cel De Sus”” – sa știi ca exista multinationale care nu își asigura flotele considerând ca, pe baze statistice, daunalitatea este mai mică decât primele plătite.
    Dacă concluzia are la baza ideea ca prostimea e religioasă, ar trebui sa fii mai atent la nuante.
    In rest rezonez cu tine!.

  26. rad_de_prosti says

    ” dacă vă întrebați cum de au intrat toți cretinii și corupții în Parlament, întrebați-vă ce au votat cei 1,8 milioane telespectatori ”
    Dupa chestia asta, orice comentariu e inutil

  27. Alex says

    Am cautat pe youtube.com emisiunea sa vad de ce v-ati agitat. Deci, un jeg de emisiune ca asta nu am vazut, e drept nici nu ma uit, dar o scarba de emisiune, asa ceva. Si jegul din emisiune il cultiva prezentatoarea si invitata ei Bahmu, nu saraca femeie batjocorita. Ar trebui oprita emisiunea de CNA sau cel putin Antena sa o ejecteze din grila.

  28. precizari says

    Anticipating – Consumer requirements change all the time. For example, as people become richer they may seek a greater variety of goods and services. Anticipation involves looking at the future as well as at the present. What will be the Next Best Thing (NBT) that people will require tomorrow.

    Read more:
    http://businesscasestudies.co.uk/business-theory/marketing/nature-and-role-of-marketing.html#ixzz2KDIN1LLh

    Si acum ce ne facem? Ca asta cu educatul clientelei nu apare in definitia asta, oricum ai lua-o.
    In ceea ce priveste profitability, serios, in tara unde exista telefoane scumpe fara credit si masini scumpe cu proprietari fara apartament propriu, crezi ca nu merge asta cu publicitatea.

  29. says

    @precizări: adică tu spui că firmele trebuie să stea REACTIVE și să aștepte? Vezi tu, asta este diferența dintre lideri de piață și follower-i.

  30. precizari says

    Nu, eu in primu rand nu spun asta, ci autorul textului din link, intamplator sunt de acord. In primul rand, conform definitie cu care eu sunt de acord, cel ce face marketing se preocupa cu ideea de al face pe consumator sa aleaga firma pe care el o reprezinta. Si el face asta avand grija ca toate cele 4 caracteristici sa fie bine conturate in strategia pe care o alege. Cam asa cred eu ca se interpreteaza situatia. Nu vad legatura intre “Next best thing” si “Anticiparea nu înseamnă a ghici, ci a te implica în generarea de customer demand, în a-ți educa piața să facă achiziții și decizii într-un mod mai inteligent.” pentru ca pe omuletu de la marketin il intereseaza sa aleaga firma nu “să facă achiziții și decizii într-un mod mai inteligent.”. A, daca vorbesti de imaginea companiei, asta e altceva, si intr-adevar asta e o problema de imagine, care conform definitie nu are legatura cu marketing ci cu PR-ul.

  31. precizari says

    Stai ca am vb prostii, eu nu spun ceea ce ai spus tu, ca eu sau autorul credem ca firmele trebuie sa stea reactive,eu sunt de acord cu ce spune omul in articol, care nu implica aceasta interpretare neaparat, interpretare care trebuie sa iti spun mi se pare malitioasa

  32. says

    Am sa fiu muuult mai atent ce produse cumpar de acum incolo.E bine sa avem o lista cu companiile care finanteaza emisiunile pomoveaza bataia de joc, minciuna, linsajul mediatic …

  33. liviusmaximus says

    Salut. Felicitari ! Reactia Avon ne arata ca piata libera functioneaza. Cu siguranta si ceilalti isi vor pune intrebari ref la eficacitatea bugetelor aruncate pe piata, bazandu-se pe cifre seci de audienta, fara o targetare minimala.
    Cat despre popularitatea unor astfel de emisiuni, e adevarat ca poate fi o piata, dar vrea cineva oare sa vanda gunoi ?

  34. Radu says

    Dupa minunatul comunicat de azi al CEO ului Intact nu pot spune decat ca prostia vazuta in emisiune e endemica la Antene. Cum de s-a gandit ca cea mai buna idee ar fi sa sara la gatul celor de la Avon?
    Scuzele mele dar acest CEO e un Bou care crede ca poate face presiune prin prisma controlului detinut asupra unui grup media.
    Ce mi-ar placea sa se legifereze o separare clara intre managementul si directia editoriala a unui grup media

  35. doina says

    Cred ca ar trebui sa ne mobilizam online si sa postam pe Facebook bannere cu un text in genul: Unilever, Palmolive, Whiskas, Omniasig, Doncafe, Provident, L’Oreal si altii sprijina si accepta emisiuni tv in care persoane cu dizabilitati mintale sunt injosite, in care scandalurile fac rating. Emisiunile tabloid exista pentru ca aceste firme dau bani pentru ele, alegand calea cea mai murdara pentru a face profit. Aceasta este dovada “respectului” lor fata de noi, clientii. Daca lor nu le pasa de oameni, noua de ce sa ne pese de produsele lor?

  36. says

    Toata discutia e putin trasa de par. Cine vrea sa-i vada mucegaiul Ioanei Tufaru la Acces din Rect e liber s-o faca intrucat interdictiile si civilizarea cu forta tin de o cu totul alta epoca iar noi ceilalti avem la dispozitie telecomanda. Companiile, astea sar cu banul unde e audienta.

  37. flavia says

    eu am senzatia ca v-ati trezit cu totii acum. nu stiati pana acum ca televiziunile castiga bani si se sustin pe baza reclamelor? ohoo breaking news!

  38. Cristian says

    Nu poți să dai lecții dintr-astea atâta timp cât Microsoft își face reclamă pe blogul lui Arhi. Nu e ca și cum ar fi cu mult mai prejos decât emisiunea aia. Habar n-am cum e persoana și are la fel de multă relevență ca Simona Gherghe, dar textele de pe blog nu sunt cele mai „morale”. Mai toate tipele cu excepția uneia mai săracă cu duhul, l-au caracterizat ca fiind misogin, mitocan sau dobitoc.

Trackbacks

  1. […] știu dacă în istoria televiziunii a existat un lowlight mai grav decât acesta. Poate doar când i-au scos ceara din urechi unei biete amărâte, fiica unei vedete extraordinare de televiziune trecută prematur […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *