PR-ul casei este cel mai bun

Precum știți, F64.ro a anuțat că se vinde. Au scris despre asta mulți jurnaliști, onlineri, bloggeri. S-a făcut un întreg val despre această vânzare.

Astăzi, F64.ro a anunțat că s-a vândut lui Moș Crăciun. Nu, nu este glumă, ci un PR stunt pe bune. Adică nu pe bune, ci pe cea mai aberantă aberație din acest an.

image

Ei bine, acesta este acel moment în care îți vine să iei la palme agenția… Doar că agenția ia-o de unde nu-i! Cuiva de acolo i-a venit în cap ideea cruntă de a chema jurnaliștii și bloggerii la mișto. Să vedem câteva reacții:

image imageimage

Precum vedeți, a fost de un maxim succes. Felicitări celui cu ideea, a bușit brand-ul F64.ro într-o singură zi.

Luați-vă PR in-house, de preferință junior, nu vă luați agenție că e OK, „merge și-așa”. See u later…

Comments

  1. Cristi says

    Eu compar aceasta campanie cu cea a “ROM” cand au anuntat ca schimba ambalajul in steagul american. Personal am jurat ca nu o sa mai cumpar acel baton de cicolata NEVER, dar din cifrele lor se pare ca au avut o campanie de succes. Si acolo era vorba de o agentie mare. Mie mi-a placut ideea celor de la F64 🙂

  2. motanes says

    Nu cred că F64 nu mai e un magazin mișto pt că jurnaliștii și bloggerii nu mai cred asta. Poate că e o campanie pornită un pic neinspirat, dar reacția e disproporționată și nu știu cât le pasă clienților adevărați că a fost o farsă câtă vreme ei găsesc aici produse bune la prețuri ok și personal amabil.

  3. vali says

    cu ce s-a busit brandul f64?! nu ramane f64 magazinul complet pentru fotografi? nu va mai cumpara lumea pt ca presa si-a luat o tzeapa de aproape amatori?

  4. Bistriteanul says

    A trecut ceva vreme de la PR stunt-ul asta, s-a intamplat ceva cu F64? Au iesit de pe piata? NU! S-au agitat degeaba toti.

Trackbacks

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *