Conferinte la care prezint

imageSă revenim deci pe blog că a trecut ceva timp. Am avut un fel de perioadă aglomerată, știu, n-am scuze, dar iată-mă-s înapoi pentru moment. Deci unde voi vorbi în perioada următoare?

BizAnalytics, 28 Octombrie 2015, Hotel City Plaza

Prezentarea se va intitula Noul marketer, un data hacker. Când mă refer la termenul de hacker nu o fac în sensul negativ ci în sensul în care acțiunea de hacking înseamnă să iei o aplicație și să îi alterezi într-un sens constructiv funcționarea. Să o îmbunătățești. În cazul de față mă refer la marketer-ul care dă un nou sens datelor, o nouă interpretare, o nouă viziune și le folosește pentru a-și susține inițiativele. Prea mulți marketeri în ziua de azi se tem de date ca dracul de tămâie. Prea multe agenții se concentrează pe creativitate și pierd din vedere obiectivele. La sfârșit fiecare măsoară ce are nevoie ca să „dea bine” în fața șefului. V-am atras atenția? Înscrieți-vă AICI.

Microsoft Summit, 4-5 Noiembrie 2015, Palatul Parlamentului

În primul rând vom avea o zonă de device-uri de care mă ocup – smartphones, tablete, 2-in-1-uri, all-in-ones, noi dispozitive proaspăt lansate și bineînțeles surprize-surprize. Vom fi acolo, vom face demo-uri, vor fi chestii pe care încă nu le-ați văzut. Tot acolo vom anunța cea mai nouă inițiativă de marketing Microsoft – este cu impact, este pentru toată lumea, și da… sunt subiectiv că s-a lucrat mult la ea dar va fi ceva frumos. În a doua zi voi vorbi la ultima sesiune din cadrul track-ului de business, alături de Cristi Herghelegiu, General Manager GECAD despre Growth Hacking – The New Mantra of the 2016 Marketer. Conceptul acestei prezentări pornește de la faptul că prea multe companii decid să se extindă și o dau de gard – nu au controlul calității serviciilor sau a produselor, profiturile se duc în cap, calculele nu se pupă. Sunt sute și sute de exemple. Aici vom discuta despre procese, unelte și (cel mai important) atitudine. Despre analiză, din nou despre date și despre rolul noului marketer. Câțiva dintre voi ați avut ocazia să vedeți punctul meu de vedere la conferința Smart Marketing. Ei bine, aici facem o analiză ceva mai detaliată. Și dăm premii. Vi se pare interesant? Înscrieți-vă AICI.

IT Week, 17-20 Noiembrie 2015, Grand Hotel Italia Cluj

În ziua a treia – 19 Nov, în cadrul workshop-ului Marketing for IT Companies voi vorbi despre noul marketer, un „geek” marketer. Noul marketer trebuie să învețe și să adopte modelul Agile Marketing, să învețe să iubească Star Wars și Matrix și să obțină și să modeleze date. Nu este ușor dar împreună găsim căi și metode. Nu uitați să vă înscrieți AICI.

P.S.: două din aceste evenimente sunt pe bani. Merită investiția, nu pentru a mă vedea pe mine ci pentru tot ansamblul și experiența pe care aceste evenimente o vor oferi către voi.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *