Am fost și eu joi seara la lansarea HTC Sensation, un nou telefon din gama multimedia phones (ecran qHD, sunet Hi-Fi, procesor dual-core), dar cu sistem de operare Android (de la concurență).

N-am să vorbesc prea mult de telefon, este cam din aceeași generație cu HTC HD7, cu procesor și cameră mai puternice, cu sistem de operare nepotrivit Zâmbet (pe bune acum, merge mai încet decât Windows Phone 7 pe HTC HD7 în condițiile în care procesorul este mai puternic).

Am să vorbesc însă de eveniment în sine – unul dintre cele mai bine organizate din punct de vedere locație, entertainment (a cântat Nadia Ali, a vorbit f puțin sau mai bine zis exact cât trebuie Andi Moisescu), drinks (cocktail-uri speciale pt lansare), hostesse (a pozat Costin la ele as there was no tomorrow).

Un singur lucru a lipsit: audiența. Am fost foarte mirat de ce puțină lume a venit în condițiile în care era vorba de un eveniment destul de important. Discutând cu Veronica de la McCann PR mi-am dat seama că vorbim de o specie foarte interesantă de invitați: cei care confirmă și nu vin.

Noi am ajuns ca la evenimente să estimăm că între 40%-60% din cei confirmați (incl telefonic) vor veni. Din păcate îmi dau seama că în lumea „celebrităților” și a „onlinerilor” acest procent este și mai mic. Multă lume confirmă și apoi nu vine, acest lucru părându-le normal, pentru că sunt „vedete” sau au impresia că sunt vedete. Recomandarea mea (și în același timp abordarea mea) pentru aceste starlete este simplă: a doua oară nu-i mai chemi, indiferent de cine vorbim.

Dacă ai confirmat și nu poți veni, cât de greu este să dai un e-mail sau un telefon pentru a comunica acest lucru? Este o chestiune de minim respect reciproc. Chiar dacă ești influent în online, influent în business, influent în marketing, dacă tu confirmi și nu apari mi se pare o lipsă de respect față de cel care te-a invitat. Ok, poate ai avut o urgență, dar poți suna după să îți ceri scuze. Dacă nu faci nici măcar atâta, să nu te miri că nu vei mai fi chemat.

5 Comments

  1. Intrebarea mea este: Cate agentii chiar o sa se tina de cuvant si n-o sa-i mai cheme? Intre “a ramane fara oameni de chemat la evenimente” si “a chema cat mai multi in speranta ca vin macar o parte”, cred ca se va alege a doua varianta.

    Si nu cred ca e vina lor. Dar cand lista “vedetelor” ramane foarte mica, unde te mai duci? La bloggerii mai mici? Da, tu stii ca ar putea fi o solutie. Dar cum convingi “clientul” ca 150 de bloggeri mai mici sunt cam la fel de buni ca 40-50 de influenceri (care s-ar putea oricum sa nu vina)?

  2. No, eu am zis că nu pot veni, să nu mă puneţi [cumva] pe lista neagră. E cam greu să iau parte la toate chestiile care au loc în Bucureşti, când stau la 8-9 ore distanţă cu trenul. 🙁

  3. In particular la acest eveniment au fost mai multe probleme:
    – invitatie destul de criptica, transmisa candva pe email
    – nu s-a precizat clar daca e vreo diferenta intre ce se intampla la lansarea de la ora 12 si ce se intampla seara;
    – nu scria ca va fi concert, daramite unul Nadia Ali. Cred ca mult mai multi ar fi facut un efort sa ajung sau le-ar fi crescut interesul, daca stiau si acest amanunt.

    Efortul depus pentru a atrage invitatii trebuie sa fie proportional cu cati bani bagi in eveniment, ca sa nu-i cheltui degeaba.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post comment